Fönster – skuggigt

Tro det eller ej, men denna helgen har jag hunnit med att både jobba, samt få tid över till att sticka ut och hitta ett skuggigt fönster. Det kändes inte som att det skulle bli någon medverkan denna gången, men allt flöt på bra igår när jag jobbade och jag hann med betydligt mer än vad som var beräknat och jag fick en lucka på söndagen till mig själv. Inte illa pinkat av en dalahäst! Nu hinner jag ju till och med in till Lund i kväll och titta på när tjejerna förhoppningsvis krossar Tyresö i handboll.

Hur som helst, här är mitt/mina bidrag till veckans fönster tema.

 

 

det blev tre skuggiga fönster för min del denna gången. Som tur var så slapp jag ju leta igenom mina gamla bilder, men visst hade det varit kul att lägga upp ett Italien fönster till *hehe*. Detta är ju nästan samma sak, det är från Örtofta *asg*

7 reaktioner på ”Fönster – skuggigt

    1. Japp, visst är det Örtofta kyrka som fick bidraga med fönster denna gång. Som tur var så var det så pass lite vind idag att den där hemska doften inte förflyttade sig något vidare, så jag slapp den.
      Ja handbollen gick bra och man vilade även sin första målvakt och skyttedrottning denna matchen. Men det blir ju mycket trevligare när de får börja spela sina matcher hemma i Eslöv istället. Herrarna ska troligen spela hemma i Eslöv på fredag, så det blir ju kul i så fall.

    1. ja och i ärlighetens namn så snubblade jag över detta. hade egentligen tänkt mig fota ngt helt annat men när jag kom förbi kyrkan och såg skuggan över fönstren så kändes det rätt.

Lämna en kommentar