Fönster ”Lantligt”

Då det visade sig att den andra bloggen jag använde krävde att man registrerade sig där innan man kunde lämna kommentarer så har jag övergett den sidan och skapat mig ett konto här på wordpress istället.

Här är mitt bidrag till denna veckans fönster-värld. Motivet ”Lantlig” fick mig att tänka i många banor, bor ju i skåne så det är ju inte ont om lantställen och så här, men när man stack ut med kameran i högsta hugg, tror ni att man kunde hitta den där perfekta bilden som var som gjord för detta.  SÅ jag tog en annan väg, som är både lantlig och som innehåller fönster…. av nån sort 🙂

Klicka på bilden för att få den i större format.

För att se fler fönster, besök: http://susannehultman.se/2010/august/veckans-fonster-97-138.html

13 reaktioner på ”Fönster ”Lantligt”

    1. Ja att inte kunna lämna kommentarer gör ju att bloggen helt tappar mening. Så det var bra att du påtalade det.
      Jo just nu är det verkligen mycket av den här typen av fönster ute på markerna 🙂

    1. Hej Ninni, tack för din kommentar. Ja när jag väl blev uppmärksammad på att den sidan hade sånna krav för att man skulle få lämna en kommentar, då var det inte svårt att fatta beslutet att lämna dem. 🙂 Så nu ska ni kunna plita ner lite när jag lägger ut ett nytt fönster i alla fall 🙂

  1. Jag kikade på din bild på förra bloggen men som du skriver, det blir för bökigt att lämna kommentar så. Bra att du bytte. Lantligare än så här blir det nog inte.

  2. Hej dar hemma! Vad bra att du flyttade bloggen sa att fler kommenterar. Jag fixade ju en inloggning bara for att skriva nagra rader, men nu skippar jag kontot.

    Och bilden ar ju verkligen lantlig och aktuell ocksa nu nar skorden bargas.

    Ursakta mina osvenska tecken, men datorn ar en amerikansk pc och jag kanner mig allt lite vilsen pa den, van som jag ar vid ett svenskt mac-tangentbord.

    1. Ja det blir ju väldigt bökigt om man ska skapa ett eget konto bara för få göra inlägg, fattar inte varför de har det upplägget. Nåja, bort med den sidan och så kör vi vidare på denna 🙂

Kommentera

