Fönster – Fritt

Så har vi åter fritt val bland våra fönster, vilket passade mig utmärkt eftersom det åter varit en jobbehelg så jag inte har hunnit med något annat. Nu står min förhoppning till att i alla fall få nästa helg ledigt så jag kanske hinner ut och fota lite nytt då. Denna gången blir det åter ett gammalt fönster-foto från mig, men hoppas det passar ändå.

för den törstige

I detta foto är vi åter tillbaka till Brügge i Belgien, och här ska väl vilken törstig person som helst kunna lugna strupen lite.

Fler fria fönster hittar du här.

16 reaktioner på ”Fönster – Fritt

    1. ja går man sen ut från ölbutiken så kan man gå in till någon av alla de affärer som bara sålde choklad, och den chokladen var inte dum (och detta säger en som INTE gillar choklad). =)

  1. Många flaskor var det. Verkar vara ölorienterat och så lämpliga starka drycker till ölen. Kan tänka mig att det luktar på ett speciellt sätt där inne i affären. Belgisk öl är god, skulle kunna tänka mig ett besök.

    1. *hehe* nä när vi var där så fick man höra att normalt Trapist öl det var vad man sålde till barnen och utlänningar, dubbel trapist gick till lite mer vanda öldrickare, trippel trapist gick till de lite äldre belgiska öldrickarna och Quadruppel trapisten var vad man normalt drack som belgare *hehe* sen om det är sant är ju en annan sak 🙂 Quadruppeln låg på 16-17 volym% alkohol. Som en liten grogg med andra ord. Chokladaffärerna var nog de som hade mest besökare 🙂

Kommentera

