Fönster – stationärt

Hmmm det blev åter till att snoka runt bland mina gamla foton för denna veckas uppdrag. Blir lite svårt att hinna med ibland, men nu har ju även min personalare på jobbet fått en liten påtryckning om att jag jobbar för mycket övertid, så vi får väl se om det blir någon ändring så man kan vara ute och fota lite nytt till uppdragen istället 🙂

Här är mitt bidrag i alla fall.

För er som är intresserade så finns det fler trevliga stationära fönster här

3 reaktioner på ”Fönster – stationärt

  1. Hehe, sprang du med andan i halsen här också? Fast det var ett tag sedan det såg ut så på stationen i Malmö. Nu känner man inte igen sig där längre. Ett historiskt stationärt fönsterfoto blev det ju.

    (Nästa tema är presenterat.)

    1. nä jag hade god tid på mig när jag tog det stations fotot 🙂 skulle över till Köpenhamn tillsammans med en tjejkompis som skulle anlända från Kristianstad, det som var mest frustrerande var att få någon person att dyka upp så att inte fotot skulle vara helt folktomt.

Kommentera

