Veckans fönster – lekfullt

Här är min tolkning på ett lekfullt fönster för denna veckas uppdrag.

Fler lekfulla fönster hittar ni här

2 reaktioner på ”Veckans fönster – lekfullt

  1. Hmm, jag börjar tro att du alltid vill komma sist. 🙂

    Tycker mig känna igen det här fönstret. Visst är det från Grybyhållet till? Har bara plåtat bilarna där står och aldrig det här fönstret som verkligen är hur lekfullt som helst, om man nu tycker att dinosaurier är lekfulla förstås. Man kan ju också tycka det är kul att leka med dem.

    Nya temat är uppe, men det har du kanske redan sett. 🙂

    1. *hehe* nja det är inte min ambition att alltid vara sist, även om det så kan kännas. Nu har jag ÄNTLIGEN fått en arbetsfri helg, och inte bara det, jag har även fått ledigt utan avdrag på måndag, så jag ska banne mig ha 3 hela dagars helg, känns helt underbart 🙂 hoppas hinna ut och fota lite i alla fall.
      Jodå visst är denna bild från ladan ute vid Gryby där de säljer jänkare. Riktiga dinosaurer var nog inte så lekfulla med människor, så det är skönt att den här bara är i plast 🙂
      har inte hunnit med att kolla på ditt nya fönster tema, ska kolla in det efter jag varit och hejat på våra Eslövs pågar i handbollen 🙂

Kommentera

