Veckans fönster – varmt

Här var min bild till veckans fönster med temat Varmt. En långsökt förklaring till att jag valt denna bild är den byggnad som heter Herald SUN. SUN är ju engelska för sol, och solen är ju varm, så med andra ord borde det ju vara varma fönster i den byggnaden 🙂

 

Fler trevliga varma fönster hittar du här.

6 reaktioner på ”Veckans fönster – varmt

  1. Hmm, jag börjar tro att du tagit det som en utmaning att komma sist. 🙂

    Och vilka byggnader du visar upp i ditt foto! Även om de är under konstruktion. I Australien, eller?

    Nästa fönsterfoto är uppe nu. 🙂

    1. *hehe* denna gången var det nästan så att det inte kom någon bild alls från mig, jag hade väldigt svårt att hitta något som passade in tills jag kom på min ”brillianta” förklaring *haha* Japp bilden är från Australien den också, Melbourne närmare bestämt.

    1. Ska bli kul att se om man kan ta sig ur den där hemma-blindheten som allt som oftast råder och man inte tycker det finns ngt intressant att visa upp från sin egen hemstad.

  2. Det var just det synsättet som jag läst en del av, som gjorde mig lite irriterad. ”I Eslöv finns väl inget att fotografera”, har jag hört för mycket. Om man öppnar fotoögonen hittar man hur mycket som helst, stort och smått. 🙂

Kommentera

