Veckans fönster – Kyrkligt

Okej, okej, Susanne kommer bara att skratta åt mig nu och åter säga ”Du vill visst alltid vara sist” =) Ja denna gången så blev jag definitivt sist. Har försökt hitta lite nya och roligare bilder ”himma ve” för detta uppdraget men fick till slut ge upp för jag tyckte att det mesta bara blev ”bleh”. Sen började tanken idag om det inte var så att jag hade ett foto på något kyrkfönster från Italien *ler* men när jag tittade på bilderna från Modena så var de inte så värst kul, så jag skippade det. Därefter vände sig blickarna till Australien igen och jag vet att jag har fotat St Paul’s Cathedral i Melbourne, men när jag tittade på bilderna så var det mest fotat på avstånd så då blev inte det heller användbart. Så tankarna återvände till de photo-get-togethers som jag varit med på via en internationell fotosite och det blev så att jag återvände till den gången vi var i Belgien och fotade 🙂 Så till sist så hittade jag ”mitt” fönster till det här uppdraget.

Detta fönster sitter på följande kyrkobyggnad i staden Brügge.

 

 

Fler kyrkofönster hittar du H Ä R

3 reaktioner på ”Veckans fönster – Kyrkligt

  1. Hehe, sist igen ja.

    I Brügge har jag aldrig varit så det var kul att få se lite av den staden. Blir nyfiken på vad det är för photo-get-togethers du varit med på.

    Nästa tema är nu publicerat. Inte sugen på att någon gång vara först? 🙂

    1. *hehe* men Sassa, skulle det inte vara att frångå ordinarie principer, om jag nu var FÖRST för en gångs skull?? *hehe* Får kolla vad det nya temat är och se vad jag kan åstadkomma denna gången.

Kommentera

