Veckans fönster – Fritt

Åter låter Susanne och härja fritt med våra fönster. Fast jag kan ju inte säga att jag haft mycket tid denna gången heller. Trodde i min enfald att det där som jag och min arbetsgivare bestämde i oktober skulle gälla, men det skulle nog inte börja gälla än för det är redan igång med övertidsarbete. MEN idag när jag kom hem från jobbet så använde jag min mobiltelefon för att ta mitt fria fönster i alla fall. Som med de flesta mobiltelefoner så blir ju kvaliteten lidande, men men, vad gör man inte för att få fotografera lite i alla fall.

 

Mer fönster kan du se här

3 reaktioner på ”Veckans fönster – Fritt

Kommentera

