veckans fönster – Lyxigt

Veckans utmaning av lyxigt fönster blir inte av ett lyxigt fönster per se, utan av något som symboliserar lyxigt för mig… eller i alla fall efter senaste 6 månadernas tunga period på jobbet med idel övertidsarbetande. Bilden för mig återspeglar lyxen av att ha tiden på sin sida och jag hoppas få möjligheten att ta del av den lyxen detta året, även om det kanske inte börjat så värst bra eftersom jag redan har fått jobba en del övertid. Men skam den som ger sig!
Bilden i sig är tagen utanför en urmakare.. var annars, men jag gillade deras upplägg i fönstret.

Fler trevliga lyxa fönster hittar du här

8 reaktioner på ”veckans fönster – Lyxigt

    1. Nja det är ett stort skyltfönster framför buren med klockorna, jag fick bara inte med fönsterramen i fotot. Du kan se reflexter i fönstret lite här och var. Hmm tänk om min chef i USA kunde fatta att det bara finns 24 timmar om dygnet, ibland känns det mer som att han tycker att det finns hur mycket tid som helst.

    1. *hehe* jag visste att jag hade en bild som skulle passa på temat så jag behövde inte försöka hitta något nytt, därför gick det snabbare denna gången 🙂 Fast så mycket extra tid har det inte blivit än, istället har det blivit en del övertid.

    1. *ler* ja man kunde ju hoppas att det skulle bli så, men tyvärr har det redan blivit en del övertid detta året. Får hoppas att det inte blir lika mycket i år som i fjol.

Kommentera

