Veckans fönster – Blommigt

Så, då har jag varit en vända i Kristianstad och hittade lite blommiga fönster där. Dock blev det lite svårt att välja när jag kom hem och satt och fixade till dem, så i slutändan blev det en triptych istället 🙂 Fick ju även tag på en del andra roliga, söta, vilda fönster där också. Så nu är jag kanske laddad om Sassa beslutar att välja ngt fönstertema i framtiden där jag kan använda något av de här fönstren.

3 reaktioner på ”Veckans fönster – Blommigt

  1. Vilken vacker och somrig fönstertriptyk! Det där blåa fönstret är ju en härlig färgklick.

    Och kul att du uppdaterar lite oftare nu. Gillas! 🙂

    1. *hehe* får se vad det blir för uppdatering nästa gång, om det blir ett hängigt fönster eller om jag hinner med något annat innan. Min två veckors ledighet är ju slut nu så nu blir det till att slava igen i 3½ månad innan det är semester på riktigt 🙂

Kommentera

