Veckans fönster – pittoreskt

Veckans fönster tema var inte så svårt att välja vilket som skulle få stå till tjänst 🙂 Jag återvände till Melbourne och plockade fram fotona på Federation Square som är den 5 fulaste byggnaden i världen 🙂 Men i Melbourne är man, trots att så många tycker byggnaden är ful, samtidigt väldigt stolta över den. Så jag kommer säkert att ta lite nya foton på den i vinter, från lite andra vinklar.

 

För fler trevliga pittoreska fönster, ta och gör ett besök hos Susanne

 

 

9 reaktioner på ”Veckans fönster – pittoreskt

    1. *hehe* kommer säkert bli mer på både denna byggnade, Flinders street Station och katedralen som ligger mitt emot. =) finns många fönster där att undersöka 🙂

    1. Fed Sqr är både den svarta, ”glasburen” rakt fram samt det färgrika på vänster sida. Ska ge mig på att fota det ur andra vinklar i vinter, får se om man kan få ngt bättre då.

  1. Vad kul att få se något som anses vara fult, annars ska allt vara så vackert på bild. Fast nu kan jag inte säga att jag tycker att det är så fasligt fult. Kompakt ser det ut, men inte fult.

Kommentera

