Veckans fönster – bortglömt

SÅ skönt att äntligen ha en ledig dag OCH helg. Idag har jag till och med hunnit med att fixa till ett fönster till Susannes blogg 🙂 OCH det är inte sen torsdag när jag publicerar det *haha*

Tyvärr ska ju inte vädret bjuda upp till allt för mycket dans, så vi får se om det går att gå ut med kameran över huvudtaget eller om det bara blir åska och regn.

Här är i alla fall mitt bidrag till denna veckans fönster.

För fler trevliga bortglömda fönster, gör ett besök hos Susanne

18 reaktioner på ”Veckans fönster – bortglömt

    1. ja det är verkligen illa att man kan få för sig att bara dumpa sådana saker så där, och det kan ju vara svårt att bortförklara det med att man inte såg det för det är ju snyggt uppställt och fortfarande helt.

    1. vet inte om rutan var elak mot förra ägaren så det var därför det dumpades så. För man verkar ju ha varit väldigt försiktig när man ställt ner det eftersom det fortfarande var helt.

  1. Hur kan man gå och tappa ett fönster så där i naturen. Eller sätta det ifrån sig och sen glömma det när man går vidare? 🙂 Fin bild med speglingen iaf.

  2. Tänka sig, jag tycker det liknar en jättestor iPad som ligger där och skräpar bland löven. Den ser så blank och fin ut. Hade jag hittat den hade jag säkert börjat trycka på skärmen för att få upp alla appar. 🙂

    Kul att se dig delta så tidigt! 🙂

    1. *hehe* nu är det ju inget nytaget foto, men hade det varit en iPad så hade jag till 100% gjort precis som du 🙂 Hoppas jag inte skrämde dig allt för mycket med att ”dyka upp” så tidigt *hehe* skönt med att få ha en tre dagars helg och verkligen INTE ha ngt med jobb att göra.

    1. ja eftersom det är i dessa trakterna så är det till 100% säkert att det är så att man lagt det där för att bli av med det, tyvärr. Men men, det passade i alla fall in i Sassa’s fönsterutmaningar 🙂

Kommentera

