Veckans fönster – Komersiellt

Veckans fönster hos Sassa blir en snapshot som jag tog i lördags när jag var iväg för att titta på årets äppletavla i Kivik. Det var lite svårt att få till det bra på grund av alla andra som också hade tänkt besöka äppletavlan samma dag. =)

Här inne kan man köpa sillarompor om man vill, själv så föredrar jag att handla sådant i Simrishamn 🙂 Men Buhres är ju en gammal inrättning så det är klart att den ska få vara med på bild.

Vill du se på fler komersiella bilder så gör du det på den HÄR länken.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 reaktioner på ”Veckans fönster – Komersiellt

    1. Jodå jag hann med att få in ett bidrag 🙂 ska se om jag kan bidraga med ngt denna veckan också. Fast idag blir det mest handboll så troligen inget bidrag idag i alla fall

Kommentera

