Veckans fönster – Glassigt

Var idag i Lund och tittade på handboll och på vägen hem så hade jag lite tid över innan tåget gick, så jag kunde plocka upp min iPhone och knäppa ett kort som passade in på veckans tema. Eftersom det är knäppt med en mobiltelefon så är det ju inte det bästa fotot, men huvudsaken är att det följer temat… eller? 🙂

Fler trevliga glassiga fönster hittar du HÄR

2 reaktioner på ”Veckans fönster – Glassigt

  1. Men, är det vid stationen? Har aldrig lagt märke till den italienska texten där.
    Men iPhone tar ju ganska bra bilder – i alla fall jämfört med en HTC.
    Läste att Eslöv vann och det var ju bra. 🙂

    Ha nu en trevlig semester där borta i ”sommarland”.

  2. Japp, denna är ungefär mitt emot stationsbyggnaden i Lund, cafe`t direkt efter där pressbyrån hade tidigare. De har även öppnat ett ställe borta mellan domkyrkan och stortorget.
    Tycker alla mobiler tar dåliga bilder, men det är väl för att jag jämför dem med riktiga kameror 🙂
    Lovar att jag ska ha 5 helt underbara veckor down under:-) ska se om det blir en blogg för resan också.

Kommentera

