Veckans fönster – fredligt

Hade lite funderingar på hur jag skulle få till veckans fönster hos Sassa. En tanke som slog mig var att gå upp till restaurangen Witches and Bitches och ta ett fönsterfoto, för om man är i en restaurang som heter så, så borde ju det betyda att både witches och bitches i alla fall är fredliga i den lokalen. Men så blev det inte, när jag fick se fotona från gårdagens Zombie walk i Melbourne city så hittade jag det jag ville ha. FREDLIGA zombies…. även om de skanderade att de ville äta våra hjärnor. En STOR uppslutning av barn, ungdomar, äldre, gamla, handikappade, drugor och allt. ett sånt jäkla härligt drag och så många foton det blev.
Bland alla fotona som jag sparade så valde jag ut att dessa foton ska få representera mina fredliga fönster.

För fler fredliga fönster, besök Susanne HÄR

 

4 reaktioner på ”Veckans fönster – fredligt

Kommentera

