Veckans fönster – Dukat

Hmmm, dukade fönster? Var får du allt ifrån Susanne? Inte har man hunnit med att vara ute och fota heller eftersom helgen fick bokas om och det blev till att jobba istället och sen har man inte varit hemma förrän vid 10 tiden på kvällen de senaste dagarna. Så det fick bli att bläddra igenom arkivet och se om man kunde hitta ngt som man kunde tolka på ett sätt som passade in på veckans fönster tema, och man kan ju alltid vinkla det dit man vill 🙂

Mitt fönster denna gång talar mer om att det finns dukade bord innanför än visar något dukat i själva fönstret. Men det var ett ställe som jag blev lite ”bettutad” i när jag väl såg det, vad själv aldrig inne och käkade här eftersom man skulle boka bord i förväg och så. Men jag tog mig en tur dit i alla fall en solig dag i slutet av oktober för att föreviga fönstren till Susannes blogg. Visste de skulle komma till nytta nångång.

Detta är en lite annorlunda restaurang och fönstren bara skrek efter att bli fotade.

Fler trevliga fönstertolkningar hittar ni här!

2 reaktioner på ”Veckans fönster – Dukat

  1. Hjälp, det ser ju riktigt skräckinjagande ut det där stället! Huvva, jag skulle knappast gå in där men jag hade säkert gjort som du, dvs plåtat det, just för att det ser så annorlunda ut.

    Och nu gick du tillbaka till din gamla vana igen ju – att publicera i sista minuten. 😉
    Nästa tema är presenterat.

    1. *hihi* jo jag kände att det var dags att återgå till de gamla rutinerna 🙂 fast nu har det ju varit ett antal sena/långa dagar som hållit mig undan. Stället i sig var typ som Wallmans salonger, dock med en liten annorlunda touch 🙂

Kommentera

