Veckans fönster – Färgrikt

Så har Susanne åter igen försökt sätta oss på pottkanten med ett av sina nya fönsterteman, men denna gången så log lyckan mot mig.
1. Jag ska INTE jobba över
2. Jag visste redan vilket foto jag skulle använda 🙂

Vissa är väldigt uppfinningsrika och kan återanvända gamla ting för att skapa nya trevliga och vackra saker.

Jag har bara väntat på att få lov att använda detta fotot 🙂

Fler färgrika fönster hittar du här

34 reaktioner på ”Veckans fönster – Färgrikt

  1. Perfekt. 🙂 Vilket läckert fönster, gjort av ett vackert vagnshjul.
    Kanske sitter det på något värdshus… det skulle kunna passa rätt bra.
    Hur som helst helt rätt till fönstertemat denna vecka.

    1. Hej Erik, nej sanningen är den att det här ”fönstret” sitter mitt i muren in till trädgården hos en privatperson här i Eslöv. Jag fastnade för det direkt när jag såg det. Vet inte om Susanne har hittat det när hon varit ute på vandring här i stan.

  2. Jodå, jag tror mig veta var det här fönstret sitter. Har dock aldrig fotograferat det även om jag tänkt göra det. För visst är det någonstans ganska nära brandstationen? Eller jag minns fel?

Kommentera

