Veckans fönster – Mörkt

*woohoo* jag fick vara ledig idag… i alla fall ett tag. Vädret har inte bjudit på allt för trevligt väder så det har väl inte varit allt för besvärande att jobba. Nu ska jag förhoppningsvis få vara ledig i morgon i alla fall och sen blir det jobb hela helgen igen.
Susanne satte oss på prov igen genom att begära in Mörka fönster. Jag hittade ett på min dator som är från Italien, så jag hoppas Susanne accepterar det även om det kommer in i sista minuten igen 🙂

 

5 reaktioner på ”Veckans fönster – Mörkt

    1. *hihi* jag kände att eftersom jag var så sen på det så skulle det bara accepteras om det var ett italienskt fönster 🙂 Nä bilden är faktiskt när vi försökte ta oss från El Goblin (lokal pub) till restaurangen vid torget i Modena, hade bara en kompaktkamera med dit ner så man hade inte så mycket kontroll över slutare, bländare och sådant.

  1. Cool nattstämning i din mörka fönsterbild. Accepteras definitivt av mig vare sig det är Italien eller någon annanstans. Mitt tåg stod faktiskt stilla på Vinslövs station mitt i natten. Vill man hem till Malmö från Kristianstad natten mellan fredag och lördag (och det ville jag) så är det pågatåg som gäller, och de stannar (på gott och ont) även i ett öde Vinslöv.

    1. Tackar tackar. Såg på tåget i onsdags att mellan 18 maj och 10 juni så ska det vara en hel del strul igen med tågen mellan Hässlehåla och Eslöv, hoppas du kommer lindrigt undan.

Kommentera

