Veckans fönster – Förvirrat

hmmm, ja då sitter man här och sliter det lilla hår man har, för att försöka luska ut vad man ska ta för bild som kan passa in på veckans tema. Ute så regnar det och det har ju även talats om åska nu i eftermiddag och/eller kväll. Och DÅ, som en blixt från klar himmel så slog det mig. Jag har ju faktiskt en superbra bild på lager som passar bra för detta tema. Första tanken var faktiskt att använda ett foto från Melbourne, men nu kan jag spara det till ett annat tillfälle och så publicerar jag denna bilden:

Förklaringen till denna bildens godkännande är : I bilden syns Susanne Hultman som förvirrar oss med diverse konstiga fönsterteman ibland 😉

Fler förvirrade fönster (eller förvirrade fotgrafer kanske) hittar du här!

30 reaktioner på ”Veckans fönster – Förvirrat

  1. He he, ja där fick du till det. Visst finns det något förvirrande över ditt foto. Kul att se Susanne på bild också. Verkar som ni är ute på något fotoäventyr. 🙂
    Ser det stora fönstret i bakgrunden men känner inte alls igen miljön, var var ni när du tog fotot? Klart förvirrande!

  2. Visst kan hon förvirra oss ibland, Susanne, men oftast är hon alltid klartänkt! Men, absolut ok som tolkning på veckans tema.
    PS: Visst kan de kanske vara snabba på bian i Eslöv, men hemska tanke, det kanske inte är så många som går på bio där?

    1. tror tyvärr det är så att det inte är allt för många som går på bian i Eslöv även om de numera ligger väldigt bra i tiden med att få de nya filmerna. Själv brukar vi gå i Lund (eftersom jag jobbar där o mina kollegor bor där) eller så tar vi en sväng inom Royal i Malmö.
      Får se om Susanne halshugger mig för min tolkning på veckans fönster 🙂

    1. tack tack 🙂 ja jag tror inte hon hade förväntat sig att det skulle dyka upp en bild på henne 🙂 men jag får stå mitt kast när jag får bannor från henne sen 🙂

  3. Hahaha! Inte får du bannor inte! Men inte la jag märke till att du riktade kameran mot mig den där kvällen i Västra hamnen då solen långsamt gick ner i havet. Fint var det och inte ett dugg förvirrat. Så det så! 😉

  4. Min erfarenhet är att fotografer, och de som fotograferar mycket, blir lite lätt otillfreds när de själva ska fotograferas. Det är en något förvirrande upplevelse tror jag, att vara på fel sida om objektivet. 🙂

  5. Hahaha vilken snilleblixt du kläckte under åskhot!!! Vår förvirrings moder gör sig mycket bra i bild. Hur kan någon som ser så snäll och vän ut förvirra oss så grymt?

Kommentera

