Veckans fönster – valfritt

Så var det dags för ett nytt valfritt fönster hos Susanne. Denna gången har jag också med ett fönster som inte innehåller några valar 😉 Denna gången blir det ett ”Resande Fönster” från mig. Detta togs under en resa hem efter att ha spenderat dagen med en väldigt god vän i hennes hemort, Kristianstad.

Fler valfria fönster hittar du här!

16 reaktioner på ”Veckans fönster – valfritt

  1. Snygg komposition med skuggor och rörelse och en massa att kolla på. Uppskattas även av en som jag som tillbringar oerhört mycket tid med att tågpendla. Fin med svartvitt också.
    Jodå, mitt fönster finns i ett hus där en gång skivbutiken Jukebox låg i botten. Den är ett svunnet kapitel, som så många skivaffärer. I stället säljer man asiatisk snabbmat där nu.

  2. Egentligen känns det lite konstigt att se pågatåget utan sina vanliga färger, men jag gillar det jag ser. Gör sig fint i svartvitt och med det där fina ljuset också- Ja, det är väl solen? Den där som jag njutit så av i Italien över midsommar. Här i Skåne finns den ju inte. 😦

    1. *haha* ja antingen är det solen eller så är jag ett sjuhelsikes ljushuvud och det kanske vi inte ska ljuga om att jag är 🙂 Tyckte att denna passade ganska bra i svartvitt så därför fick den bli så under post processingen. Jodå vi hade sol här också i midsommar, nångång efter 20.30 tiden tittade den fram.

Kommentera

