Uttråkad

Usch så ska man väl inte säga egentligen! Just nu tillbringar jag tre dagar på utbildning i något som jag kommer använda typ en gång vart annat år.

Utbildning är inte att förakta och kunskap är alltid bra, men det hade varit trevligare om det varit en kurs som varit inriktad mot där jag har någon nytta av utbildningen.

20140227-195923.jpg

Vi fick även lite hemläxa och jag tror jag fick rätt på det, det ser i alla fall ut så som jag tänkt mig.

20140227-200149.jpg

 

Nu blir det lite slappning och sedan blir det ett träningspass i morgon bittia innan kursen startar. Jag har i alla fall lyckats hålla mig vaken de här två dagarna så en dag till ska jag nog klara.

Kommentera

