nu jäklar

Såja då har man varit ute på ”shopping spree” igen *haha* nä det är inte så farligt som det låter. Idag har det varit den årliga vårmarknaden i staden så jag tog mig en runda på den tidigt i förmiddags, men inte tidigare än att jag kunde koordinera det med att hämta ut ett paket på Pressbyrån samt att gå in och göra mitt verkliga inköp för denna dagen. Inköpet gjordes på Intersport och till att börja med var jag lite besviken för jag hittade inte riktigt det jag var på jakt efter. Det fanns, men inte den typen jag ville ha, men så till sist så hittade jag något liknande det jag letat efter.

IMG_0735[1]

Så nu ska jag kunna försöka hålla foten bra stabil och kanske minska på de olyckliga stukningarna.

Kommentera

