Försöka går ju

Idag tog jag kameran och gick ut en runda för att se om jag kunde hitta lite inspiration eller motivation till att fota, känner att det har varit väldigt lågt den senaste tiden, även om jag velat fota så har det inte blivit något.

Hade inte allt för många foton med mig när jag kom hem igen efter ett par timmar ute. Blev väl mest irriterad över tripsen som kröp på linsen, på viewfindern, innanför och utanför mina solglasögon, i hårbotten, i öronen, i näsan, i ögonbrynen och ja i hela ansiktet om jag ska vara ärlig. Så jag spenderade nog mer tid med att fösa bort de där krypen än vad jag spenderade med att faktiskt ta foton.

Dock kunde jag inte motstå den här krabaten som jag såg på långt håll och som såg mig också, men inte förrän jag skulle passera försökte den göra sig osynlig.

_SLN4894

den lät mig i alla fall knäppa ett par kort och gå vidare innan den rörde sig ur fläcken.

Får se om jag kan hitta lite mer inspiration i morgon kanske.

Kommentera

