Och folk tycker jag är knäpp!

Idag på väg hem från jobbet, inte så jättemycket blåst men den som var var kall nog. Fick stå och vänta lite på bussen från jobbet till stationen, så vantarna var på och jackan väl knäppt. Så ser man då bussen dyka upp, den ska bara över korsningen och sen ska jag få hoppa in i den varma bussen.

Bussen stannar och jag hoppar på, bussen är nästan halvfull så det är lätt att hitta plats att sitta på, och om där inte varit någon sittplats hade det inte gjort så mycket, bussturen tar ca 9 minuter bara.

Hur som helst så sätter jag mig ner och när jag lyfter blicken så ser jag en passagerare i sätet mitt emot där jag sitter….

IMG_1166

Kommentera

