Fotofika

Den siste januari var vi ett sällskap på 16-17 fotografer som träffades i Malmö på Condeco och fikade, pratade och gjorde både nya bekantskaper och upprätthöll gamla bekantskaper. Som vanligt när det är ett gäng fotografer som träffas så var där mycket fotande. Eftersom vi var på ett café så blev det mest mobiltelefoner det fotades med men där fanns även en del riktiga kameror också.

Roligast av allt var nog att få träffa Nelly igen, efter allt hon gått igenom den senaste tiden så var man imponerad av hur glad och positiv hon var/är. Där kan man snacka om en riktig fighter.

Efter att fikan var intagen så bestämde ett fåtal av oss att bege oss ut på Malmös gator för att idka lite gatufotografering. Något jag INTE är bra på, men som jag ställde upp på för att träna mig på att fotografer folk jag inte känner. Jag känner att det är något jag behöver träna betydligt mer på för att komma till tåls med.

SLN_1600892

Kommentera

