Missad vinst pga partaj

I går spelade killarna en derby match mot Lundagård från Lund, det var lite kniven mot strupen, eller ska vi försöka vara kvar i division 2 eller trilla ner i 3’an. Vad jag förstod så gjorde killarna en bra match och man bärgade två poäng som just nu gör att man ligger på rätt sida nedflyttnings strecket. Dock är inte säsongen över än, så de for fortfarande se till att hålla skärpan för annars är man snabbt på fel sida igen.
Skönt i alla fall att killarna slapp se så här nedstämda ut igen!

SLN_1600889

Anledningen till att jag missade matchen var att igår var det en reunion på en av mina gamla arbetsplatser i Malmö. Det började som en liten fiskning som bäst kunde resultera i en fika träff någonstans i Malmö, men slutade med att 91 personer anmälde sig för att träffa sina gamla kollegor från forna dar. Själv var jag lite i valet och kvalet om jag skulle, men i sista stund så tog jag beslutet att bege mig dit, och det var faktiskt riktigt trevligt.
Dock ångrade jag mig ju, som vanligt, för att jag inte tagit med kameran, man har ju en ypperlig utsikt uppe från 7 våningen i byggnaden och kunde fått riktigt trevliga natt bilder därifrån. Jag gjorde ett försök med min iPhone men de fotona suger värre än en vettexduk tyvärr.

Kommentera

