Studentbal

Idag begav det sig inte bättre än att det var dags för mig att prova på att fota personer. En riktig nagelbitare för mig, men som tur är så kände jag ju tjejen jag skulle fota så det gjorde ju saken lite lättare. Hennes pappa och jag jobbar ihop och det var han som hade ”bokat” mig till att fota dotterns studentbal. Till min fördel var ju att jag slapp gå på ett möte på jobbet. *hehe* Vädret har ju varit underbart idag, fast jag hade gärna haft lite molnigt när jag skulle fota istället för blå himmel. Men vi lyckades hitta lite skugg platser så att det inte blev för utfrätt eller konstiga bilder (mer än att jag tar just konstiga bilder).

Nu får jag bara hoppas att föräldrarna blir nöjda med bilderna också. Får försöka fixa till dem i kväll/i morgon kväll så jag kan ha med kontakt-sheet på fredag så de kan få se lite bilder i alla fall och kanske välja vad de tycker är OK.

SLN_1605281.jpg

Kommentera

