Får tacka nej tyvärr

Idag skulle jag egentligen varit i Göteborg och haft en fotodag med ett gäng andra. Blev inbjuden av en nybliven kollega på FaceBook, och jag var väldigt sugen måste jag erkänna.
Men insåg att jag behöver en lugn helg, eftersom jag kommer ha en del hektiska dagar framöver.

Torsdag är det fotografering på kvällen, och den är väl kanske inte så vansklig.
Sen är det dags att börja fota ungdomsturnering och då går vi på högvarv.
Fredag från 18 till ca 22 och därefter efterarbete samt få upp bilderna. Sen på det igen klockan 08.00 på lördagen till ca 21.00, och sedan efterarbete och få iväg bilder, söndag från 08.00 till can 18.00 och sedan efterarbete och få iväg bilderna.

Därefter är det lugnt måndag – torsdag och sen har jag en likadan fredag till söndag till.

Så denna helgen såsar jag bara och tar det lugnt.

SLN_1606765.jpg

Kommentera

