Skön vandring i Alnarps parken

i går var en sådan dag då jag egentligen hade inbokat hela dagen men som hade blivit inställt och nu stog jag med en helt blank dag. Vad bättre att göra då, eftersom solen sken, än att ta kameran och bege sig ut till Alnarps parken och bara strosa runt, fota, titta och njuta?

Så blev det i alla fall och hem kom jag med en del foton också. Skam vore väl annars.

hittade bland annat följande som fastnade på min sensor:

Hösten är på väg:
SLN_1607440.jpg

SLN_1607445.jpg

Det blev även en sväng inom på den sk ett åriga avdelningen:

SLN_1607456.jpgSLN_1607468.jpgSLN_1607462.jpg

På väg tillbaka till bilen så sprang jag på ett följe som hade precis anlänt till parkeringen och skulle upp till slottet i parken. De var dock inte speciellt glada när jag höjde kameran utan valde då att vända ryggen mot mig och hålla sig på avstånd. Så jag fick höfta ett par skott då de trodde jag höll på med något i bagageluckan istället :

SLN_1607479.jpg

Kommentera

