En månad

Idag är det en månad sedan det brann. Vad jag har förstått så har man blästrat färdigt nu i lägenheterna (de som man behövde göra det i) och man har rivit ut trägolven i alla fall. Vågade mig inte upp i lägenheten i helgen som gick eftersom man nu anser att platsen är en byggarbetsplats och jag har inte mycket koll på vad som ens är öppet för att kunna ta sig in (vilken del av staketet som inte är sammanskruvat så man kan lyfta bort och få en öppning).
Men var där uppe för någon helg sedan och tog lite ”efter”-bilder.

img_1780

img_1787

man blev nästan sjösjuk när man gick på golvet, så jag kan tänka mig att det var rätt vått där under. Skönt att de ska riva ut allt och sätta nytt.

 

2 reaktioner på ”En månad

    1. jo det kommer förhoppningsvis att bli bra, men just väntan på att det ska bli klart så man kan flytta tillbaka är tråkig och dryg. Men men, bara att bita ihop och försöka se glad ut.

Kommentera

