Soligt och snöigt

Vilket underbart väder vi haft nu i förmiddags. För min del blev det till att ta på mig jackan och bege mig ut på promenad ett par timmar efter frukosten. Klarblå himmel, solsken och några minusgrader och nästan vindstilla. Det gick inte att göra annat än att njuta av vädret.
Samtidigt passade jag på att rensa hjärnan på tankar och sådant medan jag var ute och travade. Hade kameran med men den var obrukad när jag kom hem. Det var inte så att jag inte hade någon motivation, det var mer det att min hjärna var på högvarv med att sortera och städa ut från sig själv.

img_1818

I eftermiddag blir det till att installera sig i Eslövshallen för att fota lite damhandboll igen. Hoppas att Peter eller Nisse har med sig en kamera som jag kan låna 🙂

2 reaktioner på ”Soligt och snöigt

Kommentera

