väntan väntan väntan

Väntar fortfarande på att få tillbaka mina kameror och objektiv. Senaste kontakten med Nikon fick jag veta att man hade beställt en reservdel som skulle komma inom kort.
Vad menas med ”inom kort”? det är två veckor sedan jag sa ”JA” till att de skulle fixa kamerorna/objektiven till det föreslagna priset, då tycker man ju att de borde ha haft tid på sig att få reservdelen, eller är det bara jag som är för ivrig att få tillbaka sakerna?

Som tur är har jag ju fått låna ett kamera hus och ett objektiv av kompisar så jag kan fortsätta fota sport så länge. Men det vore trevligt om man kunde få återlämna dessa och använda sina egna prylar igen. D4’n är bra, men det är ingen D5’a 🙂

Kommentera

