I have a DATE!

Nä ingen sådan date/dejt. Men igår var jag på informations möte om renoveringen och färdigställande datumet är 12 JULI! så nu har jag äntligen ett datum på när det ska vara klart och vi senast ska ha kunnat flytta in i vårt gamla hus igen.

Fick även en lista jag skulle fylla i, där man märkt upp vilka rum och vad som ska fixas, och för min del var det samtliga rum som skulle fixas och samtliga saker (väggar, golv, tak, utrustning). Det enda problemet är att ange NÄR de befintliga sakerna blev ditsatta, golven fanns där ju när jag flyttade in tex.

Nu blir det till att prata snällt med chefen på måndag så att hon är beredd på att jag kommer ta en vecka semester kring det datumet (allt beroende på när jag får besked om att det är dags att flytta in).

 

 

2 reaktioner på ”I have a DATE!

    1. tyvärr verkar ju detta komma precis lagom tills vi har minst bemanning på jobbet i sommar. Har förvarnat chefen i alla fall så nu får vi se NÄR det verkligen blir.

Kommentera

