Äntligen väder för fototur

Så blev det påskdagen och vi fick ÄNTLIGEN en dag med solsken. Även om det inte var jättevarmt så var det skönt att kunna vara ute OCH ha med kameran.

Så iväg med ett meddelande till Susanne Hultman och fråga lite snällt om hon kände för att haka på till Alnarpsparken efter lunch och sedan göra sig klar för att åka och hämta upp henne och sedan iväg.

I Alnarpsparken var det mer utslaget än jag hade trott, även om jag sett bilder från Susanne Nilsson så var jag glad för att se att SÅ pass mycket var utslaget eller höll på. Får vi bara lite mer sol och värme så kommer det bli riktigt bra fototillfällen där.

När Susanne och jag hade knatat runt så kom den där vanliga frågan (från mig) om hur många exponeringar hon hade med sig hem. Som vanligt visade det sig att jag låg långt efter *haha* nåja, mindre för mig att göra vid i datorn sen 🙂

Lite från fotningen på påskdagen:

SLN_1702836.jpg

SLN_1702870.jpg

SLN_1702862.JPG

Kommentera

