jobb i storkök

I går var det så dags att ha sista mötet innan AutoCAD tools upgrade projektet stängs (7 juni). Projektledaren hade bokat in oss på en kväll tillsammans med två kockar från köket på jobbet och vi skulle laga mat tillsammans och sedan avnjuta densamma.

För min del var det dessutom första gången som jag träffade de flesta projekt deltagarna face-2-face. Vi har kört det här projektet i ett år nu och jag har som sagt aldrig träffat större delen av gruppen förr. Så lite kul var ju även den biten.

Då de andra kände varandra och har jobbat ihop med varandra under flera år tillbaka så var jag lite av ”the odd one out”, men det blev ett väldigt trevligt bemötande och de jag aldrig träffat tyckte det var kul att äntligen få träffa ”odågan” som ställt sånna krav på dem när det gällde deras nya servrar. *haha*

IMG_2284.JPG

IMG_2288.JPG

 

IMG_2285.JPG

IMG_2286.JPG

Alla rätterna blev jättegoda och vi blev alla mer än mätta.
Nu har man lagt ett projekt bakom sig, så nu är frågan när chefen kommer med ett nytt projekt som droppas i knäet på en. 🙂

 

Lämna en kommentar