Fönster – ”Politiskt”

Ja det här får jag erkänna var en väldigt svår utmaning att hitta något till. Eftersom jag inte kom hem från jobb förra veckan förrän strax innan midnatt så blev det ju inga valstugor fotade. Min plan var att, som andra också valt att göra, fota inifrån val lokalen och ut mot de som stod utanför och representerade de olika partierna. Dock så när jag var och röstade, klockan 8 på morgonen, så fanns det inga parti representanter på plats så där var helt öde. Visserligen kunde man ju tagit ett foto av fönstret i alla fall och ifrågasatt var politiken höll hus, men så blev det inte.
Så idag har jag gjort ett ”fusk”-fönster istället 🙂

The Politics of dancing

Fler politiska fönster hittar ni på : http://susannehultman.se/2010/september/veckans-fonstertema-politiskt.html

5 reaktioner på ”Fönster – ”Politiskt”

  1. Ojdå, hann du inte med. Då är det väl bra att du har en hel vecka på dig, och faktiskt två den här gången eftersom nästa gång blir om ytterligare en vecka.

    Det var verkligen en annorlunda lösning du tog till och som jag gillar. 🙂

    (Tyvärr har du lagt din länk på det inlägg som presenterar temat och inte själva fönstret. Bättre om du lägger den direkt på fönsterbilden: http://susannehultman.se/2010/september/veckans-fonster-99-179.html
    Nu är det kanske inte så många som klickar runt längre, men annars är det ju där de startar.) 🙂

    1. Hej Susanne,
      nej det blev lite väl lite tid att fixa ett val-foto tyvärr. Men det glädjer mig att min lösning var accepterad i alla fall 🙂

      Du får ha det så jättebra på din lilla semester =)

Kommentera

