Veckans Fönster – Bortrest

Jag har beslutat mig för att hoppa på Pumitas fönster nu när inte Susanne behagar vara hemma och förse oss med nya roliga fönster uppdrag 🙂  Eftersom jag inte kunde riktigt bestämma mig för VILKET bortresta fönster jag skulle lägga upp så blev det en triptyc istället och så klart måste det ju finnas med ett från Italien bara för att Susanne gett sig iväg dit 🙂

5 reaktioner på ”Veckans Fönster – Bortrest

  1. Nu var det egentligen inte jag som började… utan Klimakteriehäxan men kul att se dina bortresta fönster. 🙂 Piazza Grande-bilden undrar jag över: Italien är givet men vilken stad?

    1. *haha* måste in och kolla vad du har valt för tema denna gången 🙂 annars får jag väl rota igenom alla fotona och se om jag inte kan hitta något annat som kan passa in 🙂

Lämna en kommentar