Veckans fönster – Festligt

Veckans fönster dyker upp från Down Under. Vilket bra val av fönstertema tycker jag eftersom dagen efter jag anländer till Melbourne så kommer Drottning Elizabeth på besök. Inte för att jag tror hon skulle leta efter mig, men visst känns det som att hon är min stalker *haha* Dock hade jag ingen chans att fota varken henne eller Prins Phillip (jag var ett antal timmar för sen till Fed Sqr för att komma på rätt sida vägen för det), men lyckades ändå få till ett foto med både fönster och vad som känns som festlighet. Så här är mitt bidrag (klicka på bilden för att se hela!).

Fler trevliga fönsterbloggar hittar du HÄR

2 reaktioner på ”Veckans fönster – Festligt

    1. Hej Susanne, jodå jag klagar inte på värmen precis 🙂 igår var det 27 grader varmt, fast det tog ju inte mer än två dagar efter man anlänt till man hade bränt sig 🙂 Kommer kunna bli festliga bilder på tisdag också då Melbourne Cup äger rum, tänkte bege mig ner till stationen då och försöka fota lite festligt uppklätt folk. Men nu måste jag jaga efter ett fredrligt fönster först och främst 🙂 Du fick väl en länk till min reseblogg va?

Kommentera

